Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Trzesię przy gaszeniu i dziwny dzwięk przy dodawaniu gazu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Trzesię przy gaszeniu i dziwny dzwięk przy dodawaniu gazu

    Zamieszczone przez ojciec_
    Miało być osiągi lepsze niż w moim BKD - android poprawił po swojemu...
    haha..
    no muszą być lepsze ..bkd po programie ?
    Radzi

  • #2
    Trzesię przy gaszeniu i dziwny dzwięk przy dodawaniu gazu

    Witam,

    Pisałem o innym problemie wcześniej ale już jest nieaktualny. Otóż moja skoda gaśnie dość twardo i trzęsie silnikiem. Zgłupiałem już do reszty bo chyba nie ma znaczenia czy jest nagrzana czy nie. Ogólnie raz gaśnie lepiej, raz gorzej. Wczoraj zgasła tak, że w ogóle nic nie poczułem. Silnik to 90 KM ALH w 4 biegowym automacie. Jedyna zależność jaka występuję zawsze to jak po nocy ją zapalę i od razu zgaszę to dość ładnie gaśnie. Poduszki zostały wymienione (oprócz prawej, bo była ok - tak orzekł mechanik), klapa gasząca działa odpowiednio. Jeden kabel pod ciśnieniem był pęknięty ale został wymieniony lecz nic to nie zmieniło. Dziś jeździłem identyczną octavią tylko w manualnej skrzyni i gaśnie jak benzyna. Żadnych drgań praktycznie. Kolejna sprawa to to, że przy dodawaniu gazu słyszę dziwny dźwięk jakby z deski rozdzielczej, zegarów. Dźwięk przypomina jakbym wziął samochodzik napędzany ruchem wstecznym (chodzi o zabawkę) i puścił go żeby jechał. Dziwne skojarzenie mam ale na pewno większość wie o co chodzi, prawda ? :P może to alternator ale nie wiem.
    Błędy na kompie to:

    1 Fault Found:
    17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
    P1556 - 35-10 - - - Intermittent

    2 Faults Found:
    00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)
    37-10 - Faulty - Intermittent
    01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
    37-10 - Faulty - Intermittent

    1 Fault Found:
    00532 - Supply Voltage B+
    07-10 - Signal too Low - Intermittent

    1 Fault Found:
    01336 - Data Bus for Comfort System
    80-00 - Single-Wire Operation


    1 Fault Found:
    01336 - Data Bus for Comfort System
    80-00 - Single-Wire Operation

    Pierwszy błąd to zdiagnozowano mi w ASO kiedyś. "Mieszek" turbiny do wymiany. Zrobię to na dniach. Powyżej 130 km/h przycina się i nie idzie.
    Skrzynia automat normalnie pracuję, olej bardzo ładny.



    pomóżcie, bo mechanik mówi, że tak ma być i już. Ale kolegi auto tak nie ma ...



    pozdrawiam,
    Ł.

    [ Dodano: Nie 19 Maj, 13 16:53 ]
    1 Fault Found:
    01192 - Torque Converter Lock-Up Clutch
    04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent



    No i znów się pojawił. Czy to może być przyczną owych wstrząsów ?

    Komentarz


    • #3
      Może to dwumas

      Komentarz


      • #4
        1.9 TDI 90 KM nie ma dwumasa.

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez chcheckitout
          1.9 TDI 90 KM nie ma dwumasa.
          ALH ma dwumas, nie ktore AGRy tylko nie miały.
          Tylko tu jest automat....

          Objawy przez Ciebie opisane pasują idealnie do przycinającego się EGR.

          Oprócz wymiany wężyków przeczyściłeś go może?
          W Polsce nie ma kryzysu.
          Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

          Komentarz


          • #6
            pisząc to chodziło mi o to, że ten model nie posiada. Tak nagar wyczyszczony.

            Komentarz


            • #7
              a klapa gasząca?
              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

              Komentarz


              • #8
                Ponoć pracuję normalnie. Została wyjęta i dokładnie wyczyszczona i dalej to samo ... Może to ma coś wspólnego z konwerterem ? Wyskakuje błąd na komputerze i tak jakby to właśnie szło od skrzyni. Zaznaczam, że skrzynia pracuję prawidłowo ... Zauważyłem też lekkie falowanie silnika, gdy jest na P, występuję ono sporadycznie i ciężko powiedzieć kiedy. Gdy dodam gazu na postoju to znika ten efekt.

                Komentarz


                • #9
                  chcheckitout, rozwiązałeś problem? Jeśli nie,to sprawdź wiązkę elektr.,która jest w peszlu na rurze dolotu. Tam najczęściej się przeciera (u mnie tak było) peszel i przewody elektr. w nim umieszczone. Ja wstawiłem ok 3cm kabelka w miejscu przetartego i powróciło miękkie gaszenie. Pozdrawiam
                  Maro

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X